בוגרשוב 38 תל-אביב 03-955-0474

חיפוש

אייפון נפל למים – הנה איך להציל אותו!

להטביע מכשיר שעולה 3000 שקלים, זאת הרגשה נוראית, תמיד אנחנו מסתובבים עם האייפון שלנו בכיס, זורקים אותו פה, שמים אותו שם, ושוכחים כמה הוא בעצם יקר.

בום, יום אחד הוא נופל למים, ואתה קולט שזהו, עפו להם 3 אלף שקל לדלי / אמבטיה / כלי מים של הכלבה

אם האייפון נפל למים ולא נדלק, או סתם נפל למים ואתם חוששים, כדאי לקרוא את המדריך הזה

: הנה איך להציל את מחמד עיניכם (ואוזניכם) האייפון שלכם מנזקי המים

אני יודע שזה ישמע לכם קצת מטופש, אבל תוציאו את המכשיר כמה שיותר מהר מהמים, אני מתכוון – כל שניה חשובה! כל שניה עלולה לעלות לכם המון כסף.

צעד שני – קריטי! - כבו את המכשיר

הדבר השני שאתם צריכים לעשות זה לכבות את המכשיר. ולא משנה אם מדובר על אייפון, גלאקסי או כל מכשיר אחר, כבו אותו מיד. הסיבה הפשוטה היא שעצם העובדה שיש קצת מים בתוך המכשיר, זה כשלעצמו לא ממש משפיע על כלום. אבל מצד שני, אם אתם משאירים את המכשיר דלוק, הוא עלול לגרום לקצר, ואז אתם כבר בבעיה רצינית, כי רכיבים שונים, קטנים ואהובים, עלולים פשוט להישרף, ולעלות לכם המון המון כסף. אז תעשו לעצמכם טובה – כבו את המכשיר, מייד!

*הערה קטנה: אל תטעינו את המכשיר, פשוט אל! גם אם אין לו בכלל סלולה, אל תטעינו את האייפון שלכם אחרי שנכנסו בתוכו מים – גם כאן, חלקים עלולים להישרף.

צעד שלישי – קריטי! - תפשיטו את האייפון

תורידו את הקייס של האייפון, תורידו את הכיסויים, תורידו כל מה שאתם יכולים, כולל המגן מסך – הסיבה היא שכל הציוד הנלווה הזה פשוט גורם למים להישמר בתוך המכשיר, במקום לצאת החוצה.

צעד רביעי – קריטי! - יבשו את האייפון

הצעד הבא הוא חשוב מאוד: לייבש את המכשיר: הניחו את האייפון שלכם על משטח שטוח, ותתחילו באמצעות טי שירט, או מגבת יבשה, לייבש את המכשיר, העבירו את המגבת מצד לצד, על מנת להוריד את המים. שימו דגש מיוחד על הכפתורים השונים, כפתור ההפעלה ווליום וכו', בנוסף, שימו דגש גם על הספיקר וחלק הטעינה של המכשיר. צעד חמישי – מומלץ מאוד צעד חשוב, הוא שימוש בקיסם אוזניים קטן ולדחוס אותו לתוך אותם החורים הקטנטנים של המכשיר. בצורה הזאת אתם סופגים את המים מכל פינה ופינה של המכשיר. אני לא רוצה להתחיל ולדבר איתכם על נזקי הקורוזיה השונים שטיפת מים במקום הלא נכון יכולה לגרום!

צעד שישי – מאוד מומלץ - שימוש באורז!

כן, שמעתם נכון, אורז סופח נוזלים. גם זרעיה הצ'יה סופחים מים פי 12 ממשקלם, אבל רוב הסיכויים שאורז יהיה לכם יותר זמין. אז מה עושים עם המידע המוזר הזה? ממלאים מכניסים את האייפון שלכם לתוך שקית ניילון (מהאלו של הבית ספר, שקית קוקי וכו'), והופ, ממלאים את כל השקית, ביחד עם האייפון, באורז. כן כן, באורז :) לא מאמינים? רוצים לראות תמונה, בבקשה:

אם עשיתם את כל זה, רוב הסיכויים שהמצב שלכם הרבה יותר טוב מהמצב הקודם ואכן אלו צעדים חשובים של תיקון אייפון שנרטב,

 

הסמסונג גלקסי S9 או האייפון X: מי נשבר קודם במבחן ההתרסקות? צפו

הסמסונג גלקסי S9 החדש הגיע לחנויות בישראל השבוע, ובתזמון מושלם עלה לרשת מבחן התרסקות מסקרן שבודק איזה סמארטפון עמיד יותר: הסמסונג גלקסי S9 או האייפון X? צפו

השלב הראשון במבחן הנפילה בוצע כולו מגובה המותן ואותו שני המכשירים צלחו באופן מרשים - מלבד כמה סימני שישפוף קלים שנראו בשוליי הגלקסי ,בשלב הזה הה שני המכשירים הופלו מגובה המותן 3 פעמים: פעם אחת בצורה חופשית, פעם שניה על הגב והפעם השלישית על המסך. כאמור, מלבד כמה סימני שיפשוף קלים ביותר בשולי הגלקסי S9 - שני המכשירים צלחו את הנפילות הללו בצורה מרשימה. השלב השני במבחן כלל נפילה מגובה הראש וכאן הסיפור כבר נראה אחרת לגמרי כשמסכי שני המכשירים התרסקו, כמו גם גב המכשירים. אז מה המסקנה העיקרית מהסרטון? תמיד תשתמשו בכיוסי למכשיר ובמדבקת הגנה טובה למסך.

המוצר נוסף לעגלת הקניות שלך
דילוג לתוכן